• Wilma Kuite

    Wilma Kuite (1970)

    Tijdens haar studie Theaterwetenschap kwam zij in 1990 te werken bij Hummelinck Stuurman Theaterbureau als productie-medewerker. Binnen korte tijd was zij verantwoordelijk voor verkoop voorstellingen aan kleine zalen, begeleiding van nieuwe groepen, CD-label De Jongste Dag, publiciteit en chef de bureau.Lees meer

    O.a. werkzaam voor Alex d’Electrique, Hans Teeuwen, Brigitte Kaandorp, Toneelprodukties de Tijd, Hans Dagelet. Daarna werkte zij voor een ander bureau, voor o.a. Hakim, Frank Groothof, Niet Uit Het Raam, Peter Pluymaekers, Acda en de Munnik, Plien & Bianca. In 1998 besloot zij te gaan free-lancen als productieleider, zakelijk leider en publiciteitsmedewerker. Tijdens haar eerste klus (productie van de korte film 100%) ontmoette zij Pol Eggermont en in 2000 richtten zij, samen met Mechtild Prins, Het Lokaal (voor spannende zaken) op. Ook in 2000 ontmoette ze Saskia Heerkens bij de Toneelschuur, waar ze inviel op de afdeling publiciteit.

    In 2001 startte zij haar eigen bedrijf WK Producties, waarin zij met name als zakelijk leider werkt voor diverse gezelschappen, zoals Esther Apituley, Het Groote Hoofd, Het Lokaal (voor spannende zaken). Losse projecten daarnaast waren o.a. publiciteit voor de Theatercompagnie en de Parade in Barcelona, productie voor o.a. de cultuureducatieprojecten van het NOVAcollege en voor Maartje Nevejan Produkties. Sinds 2005 opereert ze onder de naam Alles voor de Kunsten. Alles voor de Kunsten produceerde `Happy Days’ van Leny Breederveld (2010), `Vroeger was ik Kosmonaut” van Beppe Costa (2013), `Ochtendzee’ van Merals Harem (2015), `De Goede Richard’ van Wart Kamps (2016),`Het Geheim van de Meester’(2017),`Laatste Paar Dagen’ van Esther Scheldwacht en Kees Hulst (2018), `Shirt uit Fahd’ van Fahd Larhzaoui (2019), `A Seat at the Table’ (2019) van Black Sheep can Fly.

    Ze is op dit moment zakelijk leider van Feikes Huis, Servaes Nelissen en Esther Scheldwacht. Verder doet ze de verkoop van de voorstellingen van Trouble Man/Sadettin Kirmiziyüz, Boost Producties, Likeminds, Nationale Toneel (kleine zaal), Marjolijn van Heemstra, Lies Pauwels, Feikes Huis, Hotel Modern, Mounir Samuel, Minoux en Duda Paiva Company. Ze is agent van Nathan Vecht. Sinds 2015 verkoopt ze ook groepen in het buitenland, te weten Lies Pauwels, de Toneelmakerij, Dood Paard en Kiss & Cry Company.

  • Pol Eggermont

    Pol Eggermont is sinds 1995 vrijgevestigd dramaturg en werkte met heel veel verschillende makers aan hun voorstellingen. Naast theater heeft hij als concept ontwikkelaar gewerkt aan speciale culturele evenementen, tentoonstellingen, boeken en projecten in oude en nieuwe media. Hij is sinds begin 2017 artistiek leider van Feikes Huis. Daarnaast werkt hij als dramaturg en conceptontwikkelaar aan voorstellingen en culturele projecten.

  • Saskia Heerkens

    Ze werkte de afgelopen 4 jaar bij het RO Theater als inhoudelijk producent en zakelijk leider van de artistieke afdeling. Ze werkte met regisseur Alize Zandwijk, Pieter Kramer, en theatermakers Marjolijn van Heemstra en Sadettin Kirmizyuz. Daarvoor heeft Saskia meer dan vijftien jaar bij de Toneelschuur gewerkt. Eerst als hoofd kassa, daarna als hoofd productie en tenslotte als hoofd van het productiehuis. Lees meer

    In deze laatste functie was ze eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het artistiek beleid en de vertaling daarvan in de bedrijfsvoering van het productiehuis. Bij Toneelschuur Producties werkte ze onder meer samen met Erik Whien, Paul Knieriem, Joeri Vos, Thibaud Delpeut en Casper Vandeputte. Saskia is zakelijk leider van Marjolijn van Heemstra (structureel gesubsidieerd door FPK), verzorgt de artistieke organisatie en castings van Pieter Kramer (bekend van o.a. de familievoorstellingen bij het RO Theater) en Saskia is bij Alles voor de Kunsten medeverantwoordelijk voor verkoop van voorstellingen en aquisitie.